Pristatymas
PREKIŲ PRISTATYMAS
- Prekės pristatomos į Omniva ir LP express paštomatus;
- Nemokamas prekių pristatymas į pasirinktus Omniva ar LP express paštomatus Lietuvoje perkant nuo 99 Eur;
- Perkant iki 99 Eur, bet kokio dydžio siuntos siuntimo kaina Lietuvoje – 2,50 Eur;
- Prekes galima atsiimti nemokamai Vilniuje, Pilaitėje. Tokiu atveju vykdant užsakymą, prie prekių pristatymo būdų pasirinkite “Atsiėmimas vietoje (Vilnius, Pilaitė)”. Pasirinkus šį prekių gavimo būdą, kai užsakymas bus paruoštas, informuosime Jus asmeniškai. Prieš atsiimant užsakymą būtina atlikti apmokėjimą bankiniu pavedimu, atsiskaitymas vietoje grynaisiais pinigais arba bankine kortele negalimas;
- Siuntimas į užsienį (išskyrus Latviją ir Estiją) vykdomas per Lietuvos paštą. Siuntimo kaina priklauso nuo šalies ir siunčiamų prekių svorio. Pasirinkus pristatymą į užsienį dėl galutinės pristatymo kainos prašome susisiekti su mumis el.paštu info@siuludraugas.lt arba tel. +37068839771;
- Siuntimas į Latviją ir Estiją vykdomas per Omniva paštomatus. Taikoma atskira kainodara, susisiekite su mumis asmeniškai;
- Galutinė prekių pristatymo kaina bus nurodyta prie Jūsų prekių krepšelio sumos;
- Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą;
- Užsakymus dažniausiai išsiunčiame tą pačią arba sekančią darbo dieną, bet ne vėliau kaip per 3 d.d. nuo apmokėjimo gavimo (išskyrus savaitgalius ir šventines dienas). Prekių pristatymas įprastai trunka 1-3 darbo dienas. Šventiniu laikotarpiu terminai ilgėja iki 3-4 darbo dienų, priklausomai nuo kurjerių darbo laiko;
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių;
- Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio (ar pašto darbuotojo) pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui (ar pašto darbuotojui). Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją. Atsiimant prekes paštomate ir pastebėjus pažeistą pakuotę Pirkėjas nedelsiant privalo užfiksuoti pažeidimus nuotraukomis ir informuoti apie tai Pardavėją.