Grąžinimas
GRĄŽINIMAS
- Prekių grąžinimas ar keitimas vykdomas vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
- Norėdamas grąžinti prekę Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos.
- Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
- Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, prekių grąžinimo ar keitimo išlaidos tenka Pirkėjui.
- Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui nekokybiškas prekes ir tik tokią prekę, kuri nebuvo naudojama, nėra sugadinta Pirkėjo, išlaikyta originali komplektacija (pvz.: jei buvo pirkti 5 kamuoliukai tos pačios rūšies bei spalvos siūlų, grąžinami turi būti visi 5 pirkti kamuoliukai).
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
- Praėjus daugiau kaip 14 (keturiolikai) dienų nuo prekės pristatymo dienos, prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklės.
- Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
- Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių apkeisti prekės, visi pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 14 dienų.
- Pinigų grąžinimo atveju, Pirkėjui grąžinama visa faktiškai už prekes sumokėta suma, įskaitant prekės pristatymą.
- Visas kokybiškų prekių keitimo / grąžinimo metu atsiradusias pašto išlaidas apmoka Pirkėjas. Jeigu prekės yra grąžinamos / keičiamos dėl netinkamos kokybės arba buvo gautos ne tos prekės, tuomet visas grąžinimo / keitimo metu atsiradusias prekių pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.
Svarbu: visos Pardavėjui atgal siunčiamos prekės (tiek pinigų grąžinimo, tiek keitimo atveju) turi būti siunčiamos (gavėjas: Siūlų draugas, mobilus tel. Nr.: +370 688 39771):
11.1. Omniva paštomatą – Vilniaus MAXIMA Gilužio paštomatas (Vilnius, Gilužio g. 5);
11.2. LP EXPRESS paštomatą – LP EXPRESS paštomatas Gilužio g. 5, 06236 Vilnius.
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
- Jeigu grąžinama prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
- Gavus grąžintas prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo prekių gražinimo dienos.